tirsdag 3. januar 2012

En dag uten mål, men mye mening

Jeg vet når jeg starter dagen med melkesjokolade, at dette vil bli en dag uten stort innhold.

Så i dag har jeg hatt en av de dagene der jeg ikke har gjort noe, for å ha det friskt i minne slik at det ikke skjer igjen. Eller faktisk, så har jeg fått mobilen min til å fungere! Så har funnet mange nye kule apps til å ha på den, så helt uten fornuftighet har ikke dagen vært.

her er for eksempel rote-rommet mitt. fancy.


har også googlet mange steder jeg har lyst å reise til. For eksempel Angor wat i Kambodsja, Skyskraper safari i Dubai, Hirosaki Castle i Japan, Victoria falls i Zambia og Stoneheng i UK. Bare for å nevne et par.







Har også lest litt og kjøpt meg en "korktavle". Siden de ikke solgte korktavle i noen butikker, så endte jeg opp med en magnettavle. Korktavle var visst forrige århudre, eller noe sånt sa dama i butikken. Det er da jeg skulle sagt "ja, så stod vi her da" som gutten jeg ikke kjente i butikken min sa for å gjøre stemninga klein.

sa jeg forresten at jeg skal bli hipster kongen? Lastet ned alle disse kule kameraene til telefonen min da-h.


1 kommentar:

  1. Er jo greit innimellom å ha en dag hvor man ikke gjør noe spesielt! Haha, måtte le av det med korketavle. Det var jo det store på 90- tallet =P

    SvarSlett