mandag 20. august 2012

Tierd of counting days, please take me away from this

(fireflies - owlcity)

Da spiller jeg mist siste stikk, her i skien for en stund. please take me away from here.

i'm wierd because I hate goodbyes

ok, skal stoppe nå. ikke anbefalt å skrive samtidig som man spiller musikk.

Uansett så nærmer det seg avreise, mamma er fortsatt i stadiumet fornektelse, men er bare et par dager igjen før hun oppdager at jeg er vekk. Vitnemål har jeg også, så er ikke mange røtter som holder meg igjen her i Skien.

om jeg gleder meg? nei, regner med at det blir ganske kjipt egentlig. Oppleve Vietnam, møte mange nye mennesker og spise masse god mat. Høres ut som en dårlig oppskrift på lykke det. Enda verre blir det vel når jeg flyr over til Japan sammen med Janne, og kan gå med rosa anime-parykk eller gå kledd i kimano hele dagen mens jeg slapper av i en Onsen, eller ser bladene falle i de mange flotte hagene. Kan hvert fall ikke forestille meg at det blir noen spennende bilder eller unike opplevelser. Gruer meg altså.


1 kommentar:

  1. Huff, høres grusomt ut igrunn! Gruer meg ganske til Japan, selv.. Burde vel heller bare bli i Skien hver dag resten av livet, det er det som kalles spenning og opplevelse!

    SvarSlett