onsdag 19. oktober 2011

Sier hei fra Palampur!

Vi lever livet i Palampur, og i går spiste jeg mitt beste indiske måltid sålangt på "joy" i palampur. Tror det het Channa Bahtura. Var i allefall langt forbi godt, og kan ikke sammenlignes med maten idex serverer oss. 

Dette er meg og en av de nydeligste guttene i verden, fra førsteklassen jeg underviser i, sammen med Lizz. Vi er på skolen og underviser i 2,5 time og det føles ut som en evighet! Faktisk enda lenger.

Flere gutter fra skolen.

trøtte sjeler

Og nå har jeg rødt henna hår. For i går fant vi ut at vi skulle farge håret mitt med henna. Jeg som aldri har farget håret mitt før i det hele tatt. Det tok bare 4 timer, og da fulgte vi ikke hva de anbefalte! likevel, relativt fornøyd. Karoline ville ikke farge håret sitt med Henna, kan ikke skjønne hvorfor :s

Ser ganske deilig ut.

Lizz farget tuppene, og jeg farget hele. (toppen min er fortsatt hel)


Så var det på tide å skylle det ut, noe som viste seg å være et evighetsprosjekt. Toppen min har også blitt ødelagt, så jeg har snart ikke flere klær igjen mamma og pappa!




Flere elever.

Barna i Palampur er de slappeste barna jeg noen sinne har møtt! Favoritt sporten deres er å spille Uno, takk og pris har jeg klart å tvunge bridge class barna til å spille fotball! Så nå elsker alle guttene der meg! haha.

Mitt røde Henna hair og kjæresten min Aryan. haha



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar