lørdag 22. oktober 2011

Syk :-(

Det var vel kanskje på tide etter halvannen månde i India, jeg er syk! Så i hele går lå jeg i senga, og i dag er jeg fortsatt ikke akkurat kvikk! Så jeg måtte sende Lizz og Karoline til Dharamsala for trekking alene, uten meg. Noe som er relativt kipt! Skulle selvfølgelig ønske jeg kunne være med, likevel jeg får ta meg en tur til galøpiggen når jeg kommer hjem. I morgen skal jeg ta bussen til Dharamsala alene for da skal vi paraglide, så i dag skal jeg lade opp alene her i idex campen. Kommer visst nye mennesker snart, så jeg skal være en flink velkommstkomite. haha.

Har en følelse at dette kan bli en veldig LANG dag, likevel blir det godt med en dag for seg selv. Tror ikke jeg har vært alene på halvannen måned.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar