onsdag 28. desember 2011

Julen har passert.

Julen er over, og virkeligheten har sunket ned i mitt sinn. Dette blir kanskje det fem hardeste måndene så langt i mitt liv, der jeg må gjøre alt jeg synes er kjedelig. rettelse: kjedeligst. I fjord, eller så var det året før hadde jeg alltid i starten av uken en liste over ting jeg skulle gjøre iløpet av de neste syv dagene. Tror virkelig jeg skal ta opp gamle trender, å få litt effektivitet over meg selv. Starter selvfølgelig ikke før etter nyttår. Kan ikke starte med noen gode vaner nå, er tross alt forsent å "redde" 2011.

I skrivende øyeblikk fant jeg ut at jeg skal ha en fancy liste med "goals" for 2012. Skal blant annet ikke innholde adjektiver med "er", det er for klisje. mer og fler er også gått ut på dato. Kan gi et lite glimt; bestå eksamene, være på reisefot i en månde, spare penger hver månde, ha et mindre matbudsjett and so on.

Er nok veldig farget av mine 14 uker i India, men akkurat nå kan jeg ikke forestille meg noe annet enn å reise. Forhåpenligvis driver det meg ikke helt til vanvid. Lille kalde mørke Norge kan ikke stille opp mot resten av verden.


hvor går neste tur, følg med.... (ekstremt morsomt bilde....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar