tirsdag 11. september 2012

kake kake kake

Mens tiden slynger seg forbi, gjør jeg mitt beste for å holde tritt med skolen. Har opplevd en stor progress foreløpig, så det lønner seg med hardt arbeid. Det har blitt en liten endring i reiseruten min, siden jeg med stor sannsynlighet skal til Burma før Japan. woho.

Akkurat nå har vi en foreleser fra Taiwan, hun har overraskende bra engelskutale i forhold hva den første asiatiske foreleseren vår hadde, men vi skulle helst ha slått av viftene for å høre hva hun sa, selv etter at hun fikset sin egen mikrofon. Hun gir også teite lekser etter forelesningene, som er veldig enkle, det er bare det at tanken på det ved siden av alt annet som gjør at jeg kræsjer litt i isfjellet.

Så i dag skulle jeg sitte på et offentlig sted og observere befolkningen i Hoi an, valgte 'overraskende' det franskebakeriet, da fikk jeg spist kake mens jeg gransket og analyserte menneskene rundt meg. he-he. nam.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar