fredag 24. juni 2011

alt for mye å tenke på

Nå sitter å spiser hard vannmelon, eller umoden er vel den korrekte måten å skrive det på. Det er ikke godt, men jeg har tatt på meg sparebuksene så tacobaguett fra meny er uakutelt. Har en dårlig vane av å bruke mer penger dagelig enn statsbudsjette til Niger. Derfor er det bare et alternativ når det er null komma null prosent mat jeg liker i huset. Sikkert lite reflektert å bruke niger med komboen mat, når de fryktet at halve befolkningen skulle sulte ut i fjor.

Æsj, har så mye jeg må begynne å tenke på at jeg skal gjøre. Tenk hvis jeg skulle ha startet på skole og drevet med flytting denne sommerferien, hjernecellene mine ville blitt overbelastet og sikkert endt i streik før jeg hadde fått fullført noe. Nå er det ikke lurt å ha bekymringer jeg ikke trenger å bryne meg på før til neste år, så hvis jeg fokuserer på det som faktisk gjelder finnes det fortsatt et lite glimt av håp. Små glimt skaper gnist, og gnister blir til fyr og flammer! u know.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar