fredag 24. juni 2011

st. hans aften

I dag skulle jeg legge meg tidlig. Det skjedde ikke, og hadde ikke Helen tatt til fornuft kunne vi vært halveis til sverige nå fordi jeg hadde lyst på billig smågodt. Selv om skuffelsen var stor, så gikk spontan-adrenalin-kicket over og jeg kunne tross alt risikert å ikke rukket jobb i morgen for eksempel, eller enda verre jeg kunne vært i slåsskamp mot ole lukkeøye bak kassa på prix. Gjort det før, og han er en seig kakkerlakk. Uansett har jeg nok godt av ti timer på puta etter en lang vakt på jobb, dansing og bål på bakkestranda og roadtrip til p-town etterpå for å handle kjærlighet. Ikke møte. Så hvis noen var på telemarksporten etter klokken to for å handle sjokolade boller, var det helen som stjelte alle. 





Eksamen gikk akkurat som forventet, altså dypt lengre ned enn helvete. Vet ikke helt hvem jeg skal skylle på, veldig fristende å kaste den på meg selv. Likevel føler jeg det ikke er helt rettferdig for min egen del. Det er ikke alt i livet som kan styres som marionettedukker. 

5 kommentarer:

  1. var skikkelig koselig i dag! Først slappe av på bakkestanda, så spontantur til telemarksporten for å stjele boller og kjøpe pommesfrites <3 mmmmm... For ikke å snakke om å riste lenge i dørhåndtaket til doen uten å skjønne at den faktisk er opptatt! haha! :D
    Må bli flere spontanturer!

    SvarSlett
  2. Ja, neste gang blir det sverige 4 real! <3

    SvarSlett
  3. DET VAR KOOOOSELIG! JEG ER MED TIL SVERIGE BTW :D

    SvarSlett
  4. DET ER BRA Å HØRE ENA, VI VIL HA DEG MED OGSÅ <3

    SvarSlett