mandag 27. juni 2011

p-town

I dag har jeg stått opp sent, gått tur til fantekjerringkollen og reist til porsgrunn for å få med meg siste dag av teater festivalen. Viste seg at det ikke var mye liv i p-town i dag, så vi endte på brygga med is og pratet. Akkurat sånn jeg liker det!

Var også noen som skapte dagens kleine hendelse. Var to randoms som kjørte forbi oss å kikket på oss lenge for så å kjøre videre, før de kom tilbake å stoppet opp. Personen som satt bak hadde på seg vendetta-maske og han foran stammet for å prøve å være morsom. Han foran fikk totalt avslag fra første setning, men fortsatte likevel å prate uten å få respons. Jeg hadde forsåvidt hatt på meg maske selv hvis jeg måtte sitte bak på den scootern. mennesker <3 

Oppdaget akkurat at jeg ikke har tatt inn vaska, og nå begynte det å regne. Det var synd! Tror heller jeg går for alternativet "GÅ Å LEGGE MEG!" Synes i tillegg det er alt for skummelt til å bevege meg uten for husets fire vegger på denne tiden av døgnet. Bare ser for meg at en av typene fra "101 personer du ikke vil invitere til bryllupet ditt" står bak treet i hagen klar for å ta meg. Ganske paranoid til tider, ja!

Jeg gir forresten bort 50,- og et herremåltid på min regning til den som klipper plenen eller skifter buret på marsvinet til familien min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar