torsdag 23. juni 2011

Litt hverdag

På en skala fra en til ti, hvor trist er det at i sommerferien gleder jeg meg mest til at True blood skal begynne. Gledet meg siden ifjord.

I dag har jeg en av de typiske trøtte dagene, og det å ligge begravet under dyner og puter er mer fristende enn å ha fri tillang på jordbær resten av sommeren. Så du kan bare forestille deg hvilken hard kamp jeg kjemper. Likevel, vet ikke helt hvor kicket kom fra så har jeg bestemt meg for å gå ut å jogge NÅ(12.40). Godt mulig det var tanken på at jeg må snart kjøpe bikini(er).

SÅNN (14.00) Sportyspice is back og nå spiser jeg verdens beste lunsj.


Ellers har jeg knust ena og janne i uno på tullis og spist alt for mye kake i porsgrunn på åpnina av årets teater festival. Ble litt skuffa, først og fremst fordi jeg ikke så noe. Da jeg til slutt fant en luke mellom noen skuldre var det hallingdans og jeg fikk flashback tilbake til barneskolen da vi ble tvunget til å sitte time ut og time inn i gymsalen å se elendige forestillinger. Så plutselig begynte de å spille skumringsmusikk på den scenen bak oss, og lage masse sjørøver lyder. Var ikke langt i fra jeg begynte å speide etter den sorte dame og kaptein sabeltan. Alt i alt var det koselig, bortsett fra når noen ropte plystra på oss før de stoppa opp fordi vi tydligvis var "fjortisser". Nærmer meg tross alt tyveårene.

Hjalp ikke akkurat å starte dagen med å være et sunt og bedre menneske, når jeg avslutter den med 6 kakestykker og masse vårruller....

1 kommentar:

  1. Gleder meg sykt til True blood jeg ogsååå!!! Høydepunktet i sommer ass. Og FORRESTEN kan vi vel si at det var JEG som knuste dere?? :) var tross alt jeg som vant flest ganger:) P-Town in my <3

    SvarSlett