onsdag 21. september 2011

Heisann, vi lever livet i Lalsot. Var visst vbare noen smaa forandringer paa sirkkerhetsgreia.

Prosjektene gaar bra med oss begge tror jeg, selv om det er hard aa vaare larer for nesten 30 elever som ikke kan engelsk og er ca. 10 aar. Laarer dem ogsaa ting jeg ikke var helt sikker paa selv i engelsk. saa jeg laarer det om morgnen, og underviser i det paa ettermiddagen. hoho. Fooler det gaar fint da. Det vanskeligste er ^playtime^ for alle vil ha oppmerksomheten min, og de er IKKE snille med hverandre. Alltid noen som blir holdt uten for o.s.v. Det med oppmerksomhet gjelder ogsaa i klasserommet, alle vil skrive paa tavla og vaare aktive. Saa det er vanskelig aa holde styr paa hvem jeg har valgt og ikke valgt.

Snake chamerene er ganske vanskelige de ogsaa, som sagt saa varierer det hvem som er der og alderforskjellen er veldig veldig stor. Fra 2aar til 17 aar. Noen kan alfabetet, andre ikke, noen kan stave, andre kan litt matte. Saa blir alltid en halvtime med ^playtime^. Desverre har vi innfort den daarlige vanen av aa lofte, snurre og kaste i vaaret med ungene. Saa de siste gangene har ^playtime^ vaart at baade jeg og lizz har hatt 3 under hver klattrene paa oss som vi var et klatrestativ. Likevel veldig morsomt, og de er veldig veldig veldig veldig soote og sjarmerende.

Paa mandag etter arbeidet laarte vi cricket, det var mye venting. Takler ikke spill der du maa vente mye, og de fortalte oss at en cricket game kan vaare i flere dager..... Traakket i en gjoormepytt ogsaa, saa jeg sklei midt paa rompa og tryna. Det var ganske komisk. Ellers vant jeg cricketkampen ble jeg fortalt, valgte selvfolgelig aa ingorere ironien. Forstaar fortsatt ikke helt reglene, men er vel ikke lenge til neste gang. Etter cricketkampen saa vi paa en bollywood film ^full house^, veldig komisk som vanlig. ANbefales.

Paa tirsdag aapnet himmelen seg, og det regnet store deler av dagen. Var meninga at vi skulle paa markede, men det ble bare en sot droom. Ikke hadde vi strom heller, saa alle som jobbet her kom inn i avslappingsrommet og begynte aa spillemusikk og synge paa hindisk. Etter en stund provde de aa tvinge meg til aa synge en norsksang og danse...... Til slutt begynte beth og jeg aa danse makarena, og plutselig var vi hele gjengen paa dansegulvet og danset etter random indisk musikk. Ganske morsomt. Selv om det var vaart forste doogn uten stroom.......

Naa har jeg akkurat vaart paa skolen, og det gikk ganske bra i dag. Straks lunsj foor snakecharmers. woho.

trives veldig her nede, og anbefaler alle aa gjore noe lignende. Det er en egen type glede menneskene viser her nede, og alle er veldig hyggelige og sjarmerende. Selvfolgelig er det unntak, for eksempel ca alle menn. Man blir naarmest antasta med blikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar