fredag 30. september 2011

Endelig helg

Ting kan ikke bli merkeligere, Lizz og jeg sitt lille tidsfordriv har plutselig blitt en mainstream greie og alle driver plutselig med det samme og alt er egentlig helt ut av kontroll. Ekstremt komisk da! Alle inderne på campen ler når de ser meg, og spør om jeg kan smile :-s jeg er så forvirret. Ukedagene går som regel til det samme, onsdag var en fridag så vi hadde fri fra alle prosjektene og bare slappet av hele dagen, men hos slange menneskene på torsdag var det totalt kaos. 17 nye mennesker, så vi var 40 barn til sammen. I tillegg lå det en døende bestemor 7 meter unna der vi lekte og støyet. Ganske akward.

Spiste is og drakk øl i en hellig by der alkohol er ulovelig, var også en tiåring som serverte oss sakene. Ganske spesiell opplevelse, baren var et lite rom i et indisk hus. Indian style


Fra camel safari


Dipok og monkey kid, love love love

lizz og jeg

dipak

spinat som vi måtte ta bilde av :-s
 Sara <3 fikk bussen til å stoppe, slik at vi fikk mais! fornuftig.

Skolen vår.

min bestevenn krishna lærer meg å danse! <3

vi danser

yes naken baby hengende på ryggen <3


racconbaby, se for deg denne ungen med alt for mye eyeliner...

jeg og monkey kid

en helt vanlig aften på campen.......

Vi har også begynt å planlegge vår forhåpenligvis 3 ukers reise ned til sør-india + mumbai de siste dagene. GLEDER MEG SOM EN UNGE!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar