lørdag 3. september 2011

osloda

I dag sitter jeg i leiligheten til Guro. Som er kjempe fin, selvfølgelig. I natt sov både janne og jeg her, og hadde vi ikke vært ute så hadde nok natten vært litt hardere. Var forsåvidt bare flaks at jeg kom inn der vi var også, ble spurt etter studentbevis som jeg selvfølgelig ikke har. Så stod det en lærer bak meg, og påstod at jeg var student hans. Måtte svare på masse spørsmål, ogsånt. Så det endte med at jeg var enkeltemnestudent og hadde han i media kunnskap. Tok 40 poeng det første året, og 20 det neste. Vet ikke engang om det er mulig. haha.

Så i kveld skal vi vel kanskje bare slappe av og kose oss. Snart er jeg i India, det er sick.

2 kommentarer:

  1. Heldig heldig heldig.
    Drikke og India.
    To ting jeg absolutt ikke kan.
    <3 Gjør det for meg å! <3

    SvarSlett
  2. Det skal jeg gjøre! Du er tross alt veldig heldig du også da!! :-D

    SvarSlett