lørdag 17. september 2011

Jaipur, jaipur!

Hvor ofte er det du får fire retts frokost for under 40 kroner med to glass fersk ananasjuice? Vi er i alle fall mette, og jeg elsker følelsen. Etter å spist mindre god mat en lang stund.

I dag våknet Karoline og jeg halv 7, etter tre timers søvn fordi noen ringte til telefonen på rommet vårt. What the fuck? Dagen er ikke helt planlagt enda, men tror vi skal til "monkey tempelet" og shopping. Blir visst ikke noe bollywood film, var bare triste og kipe som gikk bortsett fra bodyguard. Alle må forresten se bodyguard, veldig underholdene.

Vi bryter også alle normer mens vi er her; knelang kjole med tynne stropper. Vi er tross alt bare turister en dag i uka! Blir godt å ikke kle seg for norskvinter i solsteika for en gangs skyld.

Hadde også tidenes beste dusj; med varmtvann og trykk. Endelig er jeg ren.

Burde forresten tatt med meg guideboka mi, hva tenkte jeg med?

Vi brukte forresten mellom 5 og 6 timer fra Lalsot til Jaipur i går. Det er 100 km, så du kan forestille deg at veiene er autobahne standard!



Lalsot er ganske skjønt da.

chillern under myggnett uten strøm, livet!

HOTELL HOTELL HOTELL <3


phir milenge / see you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar