fredag 2. september 2011

yea, pakking?

ok, jeg er relativt stusselig. Det er ingenting jeg prøver å skjule, men nivået på blogginnleggene har jeg tatt stussligheten til et helt nytt nivå. hadde jeg ikke mistenkt at dere åtte som leser bloggen min mest sannsynlig kjenner meg, eller i alle fall er venn med meg på facebook så hadde jeg brydd meg.

Klokken er halv tre på natta, og jeg har enda ikke startet å pakke. Tar bussen klokke 10.00 til oslo i morgen. Jeg liker å leve litt på kanten, og få litt spenning i hverdagen. Så da passer det bra å stå opp klokken syv i morgen tidlig å pakke.

God natt.

til jul ønsker jeg å bli mer selvhøytidlig, og litt penger da.


2 kommentarer:

  1. Hahaha dævva litt av det bildet ditt da :P
    Koselig. Jeg leser bloggen din hele tiden jeg, er bare mega mega dårlig til å kommentere.
    Også får ikke jeg så mange kommentarer så da skal ingen få av meg heller. Mohaha.
    Men heldig som skal til INDIA da. omg. Kos deg masse, og blogg masse!!
    Lurer på hvem de 7 andre er jeg :P

    SvarSlett
  2. Ah, så morro å høre! :D det hadde jeg ikke regnet med, følger med på bloggen din også hoho! :)

    skal prøve å blogge, gleder meg!!!! :D

    SvarSlett